Vše o nákupu
Vše ohledně objednávek, platebních metod a způsobů dopravy.
Našim zákazníkům nabízíme kompletní sortiment výrobků pro vybavení kanceláří, skladů a dílen, stejně jako prvky městského mobiliáře, prezentačních systémů a odpadového hospodářství. Naším cílem je v nejvyšší míře uspokojit naše klienty jak šíří sortimentu a jeho kvalitou, tak i cenou a nadstandartním jednáním.
Při větším odběru našich výrobků můžete poslat poptávku a my vám nabídneme lepší cenu.
Pro všechny objednávky je doprava zcela zdarma !
Způsob objednání zboží
Objednávat zboží můžete některým z uvedených způsobů:
- telefonicky na info lince 325 611 570
- e-mailem na adresu info@abstore.cz
- prostřednictvím našeho e-shopu www.abstore.cz
- poštou přímo na adresu AB-STORE s.r.o., Choťánky 191, 290 01 Poděbrady
Platební metody
- platba dobírkou - za zboží zaplatíte hotově při převzetí obchodního balíku a to bez poplatků
- platba online - za zboží zaplatíte přes platební bránu Comgate ihned po odeslání objednávky
- platba předem na zálohovou fakturu - po objednání zboží Vám zašleme zálohovou fakturu na plnou hodnotu objednaného zboží včetně DPH. Zálohovou fakturu Vám zašleme e-mailem ve formátu .pdf ihned po zpracování Vaší objednávky. Zboží bude expedováno ihned po přijetí Vaší platby na účet – pokud je termín dodání delší, tak po výrobě, eventuálně po naskladnění
- platba na fakturu - tuto možnost standardně nabízíme zákazníkům státní správy (ministerstva, obce, školy, příspěvkové organizace atd.) nebo našim stálým zákazníkům
Faktura ještě do letošního roku, pokud vzhledem k dostupnostem některých položek v objednávkách bude expedice možná až v roce 2023!
Platba za dopravu
Nyní je doprava zcela zdarma na vše po celé ČR!
Protože našim výrobkům věříme, dáváme standardně záruku 5 let. Neplatí pouze na spotřební materiál.
snažíme se v maximální míře nabízet české výrobky, takže 95% našeho sortimentu je vyrobeno v ČR.
Zpracování objednávek a termín dodání
Každou Vaši objednávku Vám okamžitě potvrdíme emailem. Na našich stránkách www.abstore.cz pak může každý zákazník vidět historii své objednávky a registrovaní zákazníci i kompletní historii všech objednávek a faktur. Veškeré změny stavu objednávky Vám dáme vědět formou informačního emailu, stejně tak jako i termín předání zboží na expedici.
Pokud plánujete nákup většího množství kusů jednotlivých produktů, využijte možnost nám poslat poptávku a my vám vypracujeme nabídku na míru s výhodnými cenami!
Rychlý návod pro řešení problémů s objednávkou
- obdrželi jste v dodávce poškozené zboží?
při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit řidiči a poznamenat tuto skutečnost do přepravního listu.V případě poškození obalu nebo přímo objednaného zboží prosíme ihned zapsat zápis do přepravního listu řidiči o poškození a následně kontaktovat naši společnost. Na pozdější reklamace způsobené dopravou nebude brán zřetel. Pokud se tedy stalo, že Vám právě bylo doručeno zboží poškozené dopravou a vy máte sepsaný zápis o škodě, hned nám dejte tuto skutečnost vědět (nejpozději do 3 dnů) a my okamžitě sjednáme nápravu. - nenašli jste v zásilce fakturu?
faktury zasíláme elektronicky, ale je možné, že se k Vám faktura nemusela dostat a mohla být zachycena například vaším spamovým filtrem. Dejte nám proto vědět na uctarna@abstore.cz a my vám fakturu zašleme obratem. - chybí některé položky?
bude-li ve vaší zásilce cokoli chybět, neváhejte a dejte nám to vědět na info@abstore.cz nebo zavolejte na naší telefonní linku 325 611 570 a my vše rychle napravíme. Při více položkách v objednávce je možné, že se zboží expeduje z více skladů a zásilka nedorazí kompletní jedním svozem. Při zvolené platbě na dobírku se v tomto případě úhrada celé dodávky vybírá dopravcem až při poslední dodané položce. - nejste spokojeni se zbožím?
nesplňuje-li zboží Vaše očekávání, sdělte nám to. Podle zákona máte právo zboží do 14 kalendářních dnů vrátit - pokud jste spotřebitel. Nevyhazujte proto obaly ihned po rozbalení - v případě vrácení zboží doporučujeme navrácení v originálním obalu. Stejně tak můžete v této lhůtě požádat o výměnu za jiný výrobek. - máte nějaké připomínky?
po realizaci Vaší objednávky vám bude portálem HEUREKA.CZ popř. ZBOZI.CZ zaslán na Váš email dotazník spokojenosti zákazníka. Budeme rádi, pokud na tento dotazník budete reagovat a uvedete míru vaší spokojenosti s našimi službami. Potřebujeme vědět, že jste spokojeni, ale také hlavně, kde jste spokojeni nebyli – na základě těchto informací nám pomáháte se stále zlepšovat.