X
Produkt byl přidán do objednávky.

Váš košík je prázdný

Poptávka obsahuje ks zboží za 0 Kč bez DPH

[x]

Zvolte měnu: CZK EUR

Úvod Vše o nákupu

Vše o nákupu a našich službách

Našim zákazníků nabízíme kompletní sortiment výrobků pro vybavení kanceláří, skladů a dílen, stejně jako prvky městského mobiliáře, prezentačních systémů a odpadového hospodářství. Naším cílem je v nejvyšší míře uspokojit naše klienty jak šíří sortimentu a jeho kvalitou, tak i cenou a nadstandartním jednáním.

Na Vaše objednávky můžete automaticky získat slevu až 1000,- Kč!

Platí pro všechny objednávky v rámci České republiky viz níže:

  • objednávky 10000 - 20000 Kč bez DPH - sleva 500,-
  • objednávky 20000 - 30000 Kč bez DPH - sleva 700,-
  • objednávky od 30000 Kč bez DPH - sleva 1000,-


Způsob objednání zboží

Objednávat zboží můžete některým z uvedených způsobů:

  • telefonicky na info lince 325 611 570
  • e-mailem na adresu info@abstore.cz
  • prostřednictvím našeho e-shopu www.abstore.cz
  • poštou přímo na adresu AB-STORE s.r.o., Choťánky 191, 290 01 Poděbrady

Platební metody

  • platba dobírkou -  za zboží zaplatíte při převzetí obchodního balíku
  • platba předem na zálohovou fakturu -  po objednání zboží Vám zašleme zálohovou fakturu na plnou hodnotu objednaného zboží včetně DPH. Zálohovou fakturu Vám zašleme e-mailem ve formátu .pdf ihned po zpracování Vaší objednávky. Zboží bude expedováno ihned po přijetí Vaší platby na účet – pokud je termín dodání delší, tak po výrobě, eventuálně po naskladnění
  • platba na fakturu – tuto možnost standardně nabízíme zákazníkům státní správy (ministerstva, obce, školy, příspěvkové organizace atd.), nebo našim stálým zákazníkům po dohodě

Platba za dopravu

Nyní je doprava zcela zdarma na vše po celé ČR!

Zpracování objednávek a termín dodání

Každou Vaši objednávku Vám okamžitě potvrdíme emailem. Na našich stránkách www.abstore.cz pak může každý zákazník vidět historii své objednávky a registrovaní zákazníci i kompletní historii všech objednávek a faktur. Veškeré změny stavu objednávky Vám dáme vědět formou informačního emailu, stejně tak jako i termín předání zboží na expedici.

Možnost poptávky

Pokud plánujete nákup většího množství kusů jednotlivých produktů, využijte možnost nám poslat poptávku.

Rychlý návod pro řešení problémů s objednávkou

  1. obdrželi jste v dodávce poškozené zboží?
    při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit řidiči a poznamenat tuto skutečnost do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy o následné uplatňování případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte klidně až po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. Pokud se stalo, že Vám právě bylo doručeno zboží poškozené dopravou, hned nám dejte tuto skutečnost vědět a my okamžitě sjednáme nápravu - čím dříve, tím lépe.
  2. nenašli jste v zásilce fakturu?
    faktury zasíláme elektronicky, ale je možné, že se k Vám faktura nemusela dostat a mohla být zachycena například vaším spamovým filtrem. Dejte nám proto vědět na uctarna@abstore.cz a my vám fakturu zašleme obratem.
  3. chybí některé položky?
    bude-li ve vaší zásilce cokoli chybět, neváhejte a dejte nám to vědět na info@abstore.cz nebo zavolejte na naší telefonní linku 325 611 570 a my vše rychle napravíme. Při více položkách v objednávce je možné, že se zboží expeduje z více skladů a zásilka nedorazí kompletní jedním svozem. Při zvolené platbě na dobírku se v tomto případě úhrada celé dodávky vybírá dopravcem až při poslední dodané položce.
  4. nejste spokojeni se zbožím?
    nesplňuje-li zboží Vaše očekávání, sdělte nám to. Podle zákona máte právo zboží do 14 kalendářních dnů vrátit. Nevyhazujte proto obaly ihned po rozbalení - v případě vrácení zboží doporučujeme navrácení v originálním obalu. Stejně tak můžete v této lhůtě požádat o výměnu za jiný výrobek.
  5. máte nějaké připomínky?
    po realizaci Vaší objednávky vám bude portálem HEUREKA.CZ popř. ZBOZI.CZ zaslán na Váš email dotazník spokojenosti zákazníka. Budeme rádi, pokud na tento dotazník budete reagovat a uvedete míru vaší spokojenosti s našimi službami. Potřebujeme vědět, že jste spokojeni, ale také hlavně, kde jste spokojeni nebyli – na základě těchto informací nám pomáháte se stále zlepšovat.

Dodávky na Slovensko

Po přihlášení zákazníka ze slovenské IP adresy se eshop automaticky přepne do režimu SK - tzn., že zákazník uvidí aktuální ceny v EUR bez DPH. Jakmile je v tomto režimu vytvořena objednávka, je importována do našeho informačního systému a okamžitě převedena do stavu procesu. Při dodávkách na Slovensko je možná platba jak předem na bankovní účet,tak i platba na dobírku (s příplatkem 10 EUR). Pro slovenské státní instituce, školy a obce je samozřejmostí platba na fakturu se splatností 14 dnů. V případě objednávky do hodnoty 100,- EUR bez DPH účtujeme dopravné pouze ve výši 10,- EUR bez DPH. U objednávek nad 100,- EUR bez DPH je doprava na Slovensko zcela zdarma. Po dodání zboží je zákazníkům zaslána konečná faktura v EUR a bez DPH (podmínkou je v registraci objednávky uvést své platné DIČ - bez jeho uvedení proběhne objednávka vždy za cenu včetně DPH).

Nákup na ABSTORE se vám vyplatí

Našimi nejčastějšími zákazníky jsou obce, školy, střední i malé firmy a státní instituce. Nabízíme vám možnost množstevní slevy a platby na fakturu po telefonické dohodě.

Kontaktní formulář

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Vytisknout stránku

Hlavní kategorie

Kontaktujte nás

AB-STORE s.r.o.
Havlíčkova 55/4
290 01 Poděbrady

Telefonická podpora:
(Po–Pá 8.00–16.00)

Telefonické objednávky a poptávky

325 611 570

Další kontakty »

Několikrát u nás nakoupili

  • Městský podnik služeb Kladno
  • Rehabilitační nemocnice Beroun
  • Robert Bosch, spol. s r.o.
  • Nemocnice Hořovice
  • Muramoto Manufacturing
  • ZJP, s.r.o.

Faktura do roku 2014

Aktuality

30/ 5 2017

Dotace pro vlastníky či stavebníky rodinných a bytových domů na využití srážkové vody

Využijte státní dotace na akumulaci srážkové vody pro zálivku zahrady

Více »
13/ 4 2017

A teď si teprve můžete vybírat!

Kancelářských židlí teď pro vás máme opravdu hodně.

Více »

Archiv aktualit

Na základě hodnocení našich zákazníků jsme získali prestižní certifikát Heureky Zlaté ověřeno zákazníky ABSYSTEMS - Vaše brána do světa IT

© 2017, AB-STORE s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů | Prohlášení o přístupnosti | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0